Midland Jag Breakers logo

Midland Jag Breakers Reviews

73 reviews on partsgateway.co.uk

Dealer map

Seller Profile

Midland Jag Breakers

...

More

9 Castle Trading Estate

Priorslee

Telford

TF2 9NP

Tel 1: 01952 612055

Tel 2:

Midland Jag Breakers Reviews

40 total buyer feedbacks

33 user reviews on other sites

I've used this company and few times in the past and they were good. This time the wrong part was shipped, I spoke to someone who said they'd sort it, but didn't get a call back. I've now been ringing for two days trying to get through to them, but the li

Mr 06/07/2018

Purchased: Door

My partner placed the order and paid on the phone as he has no interest in the Internet, now they will not make a refund because the Account is in my name and not my partners. Discrimination against people who do not have Internet access, not everyone is

Mr 18/04/2018

Purchased: fuel injector

correct part, works fine

i am not an author

Mr 01/12/2017

Purchased: rh rear brake pipe caliper -union

Very satisfactory transaction

Had exactly what I needed available from stock, excellent price (4 x 12 spoke alloy wheels for my X-Type), received in very good order in a timely fashion.

Mr 27/09/2017

Purchased: Alloy Wheel

ordered a wing, first one sent was for the wrong side, second one had more rust on it than my one that I wanted to replace. they promised me they would refund the postage costs, after numerous phone call chasing up the refund I still haven't received

Mr 27/09/2017

Purchased: osf wing

Helpfull seller, part as described, quick delivery.

A satisfactory transaction

Mr 27/09/2017

Purchased: Rear Light Lens

Part arrived broken ....was it checked before sending? Refund made only after several emails and letter threatening legal action to recover same. Not good enough.

Mr 17/08/2017

Purchased: Headlight

plesant and helpfull staff.

part orderd took 5days to deliver well packed and in good condition. will recommend to friends

Mr 24/07/2017

Purchased: Wing

Dealer Response: Thank you for your order. Midland Jag Centre thrive off what our clients think re: our service. We're glad you had a pleasant experience, unfortunately your delayed delivery was due tc confusion with the couriers, but i can reassure this isnt typical

refund not paid

Returned the part l had bought as my garage mechanic realised it was not the correct thing. Anyways on returning it back, i did send it in a first class delivery service, and UP TODAY 21/07/2017 THEY HAVE NOT refunded my money, since the 10/07/2017..

Mr 21/07/2017

Purchased: Fuel Pump

Excellent

Professionals that know what they are talking about

Mr 22/06/2017

Purchased: Headlight Lens

Dealer Response: Thank you for your order & feedback. We are delighted that you were happy with your order, delivery & service. We hope we can assist you again in the future. Kind Regards, Midland Jag Centre

Grateful to jimmy for personal delivery to Cornwall

axle was installed ok, and the vehicle passed mot - thank you

Mr 21/06/2017

Purchased: Axle

Dealer Response: Thank you for your order & feedback. We are delighted that you were happy with your order, delivery & service. We hope we can assist you again in the future. Kind Regards, Midland Jag Centre

good for service, bit poor on delivery

it took a week to deliver the part ;but apart from that it was satisfactory

Mr 22/05/2017

Purchased: Wing

Dealer Response: Thank you for your order & feedback. We are sorry to hear this and hopefully we have resolved the delivery issue. We hope we will be able to assist you again in the future. Kind Regards, Midland Jag Centre

excellent service

part arrived on time - all correct

Mr 04/04/2017

Purchased: n/s bumper chrome trim

Dealer Response: Hi Mr Ord,Thank you for your order & feedback. We are delighted that you were happy with your order, delivery & service. We hope we can assist you again in the future. Kind Regards, Midland Jag Centre

Mega packaging, looks a good product, reasonable price

Problems with first delivery, but spot on when given a second chance. Thank you

Mr 30/03/2017

Purchased: Headlight

Dealer Response: Thank you for purchasing from us, we aim to be as helpful and efficient as possible. Hopefully we can assist you again in the future

Friendly, helpful and very efficient.

Seem realy good folks to deal with, service was quick and efficient. Parcel arrived a day earlier than promised, brilliant.

Mr 23/03/2017

Purchased: Oxygen Sensor

Dealer Response: Thank you for purchasing from us, we aim to be as helpful and efficient as possible. Hopefully we can assist you again in the future

Correct part arrived as promised

Midland jag were very obliging and seem to know their business. We had a very useful discussion to ensure the part was correct. I will certainly use them again.

Mr 14/02/2017

Purchased: plastic suspension leg cover

Dealer Response: Thank you for purchasing from us, we aim to be as helpful and efficient as possible. Hopefully we can assist you again in the future

Exactly as described, fast delivery & excellent phone service

Whole experience couldn't be improved upon

Mr 10/02/2017

Purchased: Power Steering Pump

Dealer Response: Thank you for purchasing from us, we aim to be as helpful and efficient as possible. Hopefully we can assist you again in the future

Easy to deal with a good service

Happy with service and goods supplied at reasonable cost. Delivery was delayed and it would have been good if I had been given the tracking details to avoid having to wait in for two days.

Mr 01/02/2017

Purchased: Space Saver Wheel

Dealer Response: Thank you for purchasing from us, we aim to be as helpful and efficient as possible. Hopefully we can assist you again in the future

good price and great service.

very happy with your service, yours was the best price available, happy to say the goods arrived well packaged and appears to be in good order. Not fitted yet but expecting all will be ok.Thanks.

Mr 24/01/2017

Purchased: Window Regulator

Dealer Response: Thank you for purchasing from us, we aim to be as helpful and efficient as possible. Hopefully we can assist you again in the future

great service

great service couldn.t ask for more and cheap prices

Mr 19/01/2017

Purchased: ELECTRICAL DIVERTER VALVE

Dealer Response: Thank you for purchasing from us, we aim to be as helpful and efficient as possible. Hopefully we can assist you again in the future

great value for money

nick welton told me go to these guys there great and prices reasonable beats all main dealers especially jaguar

Mr 18/01/2017

Purchased: DIVERTER VALVE

Dealer Response: Thank you for purchasing from us, we aim to be as helpful and efficient as possible. Hopefully we can assist you again in the future

Helpful and efficient service, both online and on the phone.

Received a quick quote in response to my online enquiry. Spoke to them on the phone and they were able to give me the information I needed to go ahead and purchase. Wheel arrived two days later.

Mr 13/01/2017

Purchased: Space Saver Wheel

Dealer Response: Thank you for purchasing from us, we aim to be as helpful and efficient as possible. Hopefully we can assist you again in the future

Good service fast delivery

Really good service and quick delivery. Part was excellent and no problems . Thanks midland jaguar will use you again .

Mr 06/01/2017

Purchased: JD61165

Dealer Response: Thank you for purchasing from us, we are glad you are happy with the service provided, we aim to be as helpful as we can

Brilliant service and very reasonable price

Phoned to place order for the wheel, was told delivery would be Saturday,but it arrived early Friday so I was delighted. The condition of the used wheel was VERY good. Top marks. Brian

Mr 23/12/2016

Purchased: front wheel

Dealer Response: Thank you for purchasing from us, we are glad you are happy with the service provided, we aim to be as helpful as we can

Quick service, good price item in good working order

Polite and succinct on the telephone. Dealt with very well delivered quickly and the part was in good working condition. price very reasonable.

Mr 22/12/2016

Purchased: Indicator Stalk

Dealer Response: Thank you for purchasing from us, we are glad you are happy with the service provided, we aim to be as helpful as we can

Well organised and efficient service

Quick response to quotes and correspondence, quick delivery for processed purchase.

Mr 22/12/2016

Purchased: Wing Mirror

Dealer Response: Thank you for purchasing from us, we are glad you are happy with your purchase and the service provided

No Part

when u pay for next day delivery surely you need to receive your items or at least day after and the staff very rude to customers. Instead of reassuring the customer but so rude and arrogant. No good service they need to revisit customer service

Mr 22/12/2016

Purchased: Thermostat and bottle

Dealer Response: Part was sent same day, unfortunately due to it being the xmas period deliveries have been slightly delayed. We apologised for the delay

Excellent

The staff were very helpful and I the prices are very competitive Thank you I will definitely ring you before I look anywhere else for parts

Mr 30/11/2016

Purchased: Brake Caliper

Dealer Response: Thank you for your purchase, we aim to provide an honest and prompt service. We are glad you're happy with that which you were provided

Good service

the package was sent in an envelop and arrived ripped the post office put it in a poly bar but all was there

Mr 22/11/2016

Purchased: c2c29376xxx

Fast Service Item as described. Will use this site again

Gaitor itself was perfect. Can with Chromed Lifter shaft that was well worn with chrome coming off. Not a problem as mine was perfect so simple swap over. Very happy with Gaitor condition!!

Mr 14/11/2016

Purchased: Gear Lever Gaitor

Dealer Response: Thank you for your purchase, we aim to provide an honest and prompt service. We are glad you're happy with that which you were provided

Very helpful and good service

Staff knowledgeable and helpful, good quick delivery and realistic prices.

Mr 09/11/2016

Purchased: Wing Mirror

Dealer Response: Thank you for your purchase, we aim to provide an honest and prompt service. We are glad you're happy with that which you were provided

Excellent and reliable service

Quote came in cheaper than the rest, the part was cleaned and checked and arrived promptly. I would definitely use these guys again

Mr 04/11/2016

Purchased: Heater Control Valve

Dealer Response: Thank you for buying from us, we aim to provide an honest and prompt service. We are glad you're happy with that which you were provided

EXCELLENT SPEEDY AND COURTEOUS SERVICE

The part came in cheaper than the rest, arrived promptly all nicely cleaned up and did what it was supposed to do. Excellent !!!

Mr 02/11/2016

Purchased: Heater Control Valve

Dealer Response: Thank you for your purchase, we aim to provide an honest and prompt service. We are glad you're happy with that which you were provided

Satisfactory

The part is not in good condition, but in fair condition - acceptable.

Mr 19/10/2016

Purchased: xr89232leg

Dealer Response: We don't quite understand why you're unhappy with part. It is a cup holder out of a 15 year old S-Type, which can't really go wrong. You've been offered a refund for item. Regards, Tyrone

This part (ashtray) was damaged. It had the same damage that my original one has. Clearly a common fault with this part. This should have been checked for damage before supply to me.

Mr 19/10/2016

Purchased: jaguar part xr815678leg

Dealer Response: We are very sorry you've had to leave this feedback for us. These items are all clearly checked prior to removal and dispatch. We have offered a full refund on part. Honestly can't offer you a better service. Regards, Tyr

badly corroded

Part arrived late as sent to wrong address. Part was very corroded and totally unsuitable to fit on an immaculate Jaguar. Will need to return for refund. Service was polite and courteous but part was very disappointing. Sorry Guys!

Mr 19/10/2016

Purchased: jagua bonnet mascot

Dealer Response: We are sad to hear you are upset with purchase. Please note you were advised the part was off a 14 year old jag. Part was only £11.00. You could've requested photos or a mint condition mascot. Full refund for part has been offered, Tyr

good reliable company 2days delivery as promised

staff on telephone very helpful and polite if i require any more parts i will contact again thank you

Mr 18/10/2016

Purchased: 17inch x 12spoke aloy wheels

Dealer Response: Glad we could supply what you needed and thank you for using us

Very helpful staff, quick despatch and items as described

Mr 18/10/2016

Purchased: Fuel Injector

Dealer Response: Glad we had what you required and thank you for using us

Quick response (less than 10 mins from submitting my request), and took the time to find me what I wanted!

Found item I wanted at reasonable price, dispatched and delivered very promptly.

Mr 13/10/2016

Purchased: centre console cup holder

Dealer Response: Glad we could supply you with the parts you required and thank you for using us

Dry good

I am going to save there number as they were very good from start to finish with my order keep up the good work

Mr 11/10/2016

Purchased: Complete headlights with adjusters

Dealer Response: Thank you for using us

Did not receive item so far and no contact made at all. Do not recommend at all

a***g (ebay) 06/07/2017

Purchased: JAGUAR X TYPE 2.0 V6 BREAKING ALL PARTS ENGINE GEARBOX SEE DESCRIPTION PAINT:JHM

Absolute let down, items never turned up

e***- (ebay) 04/04/2017

Purchased: JAGUAR X TYPE 3.0 V6 BREAKING COMPLETE CREAM/BEIGE LEATHER INTERIOR

Fantastic service and the item could not have been better condition MPD

a***d (ebay) 28/03/2017

Purchased: not available

seller did not accept pay pal order canceled

e***u (ebay) 01/02/2017

Purchased: not available

Good price for this item. Posted quickly. Recommended seller A++

t***t (ebay) 01/01/2017

Purchased: not available

Excellent quality, as described. Many thanks.

e***6 (ebay) 19/12/2016

Purchased: not available

great

e***s (ebay) 21/11/2016

Purchased: not available

as described no problems can recommend

t***i (ebay) 06/11/2016

Purchased: not available

Avoid this seller, paid twice, broken when recieved, sent back no communication

p***h (ebay) 26/10/2016

Purchased: not available

aaa

s***t (ebay) 24/10/2016

Purchased: not available

o.k.

1***5 (ebay) 22/10/2016

Purchased: not available

No item received. No communication. Quick refund but poor overall.

e***e (ebay) 07/10/2016

Purchased: not available

I , will deal with them again.

a***d (ebay) 01/10/2016

Purchased: not available

Rude, aggressive, delusional. A most unpleasant experience. Avoid this seller.

0***n (ebay) 30/09/2016

Purchased: not available

A1 ebayer would recommend.

e***e (ebay) 28/09/2016

Purchased: not available

Quick turn around, great ebayer

h***7 (ebay) 25/09/2016

Purchased: not available

Quick turn around, great ebayer

h***7 (ebay) 25/09/2016

Purchased: not available

Great ebayer

h***7 (ebay) 25/09/2016

Purchased: not available

100% seller no messing very good van really cheap, well worth dealing with A****

s***i (ebay) 24/09/2016

Purchased: not available

Excellent service xxxxxx thankyou

t***t (ebay) 22/09/2016

Purchased: not available

10/10 very happy

m***w (ebay) 11/09/2016

Purchased: not available

suer quick delivery ... in the car and working perfectly A*A*A*A*A*

r***o (ebay) 09/09/2016

Purchased: not available

A star a pleasure to deal

a***o (ebay) 07/08/2016

Purchased: not available

Great Little runner cheers

7***c (ebay) 22/07/2016

Purchased: not available

Car was 100 per cent as listed and good communication.. Thank you. A+++++

r***7 (ebay) 21/07/2016

Purchased: not available

a1 ebayer X

y***y (ebay) 16/07/2016

Purchased: not available

Good Ebayer

h***7 (ebay) 04/07/2016

Purchased: not available

everything good here thanks.

m***2 (ebay) 04/07/2016

Purchased: not available

Total arsehole lodged unpaid item against me after I paid cash on collection

p***r (ebay) 03/01/2016

Purchased: not available

good people to deal with would buy off again thanks

a***l (ebay) 05/12/2015

Purchased: not available

quick

4***8 (ebay) 12/08/2015

Purchased: not available

Seller canceled the transaction !!!

p***e (ebay) 06/07/2015

Purchased: not available

payment was never collected. and advertised collection and postage

a***a (ebay) 04/04/2011

Purchased: not available

view all reviews view all reviews